Rendszeres olvasók

2015. szeptember 16., szerda

Őszi TAG



Hé Bogárkák!

Ki várta már az őszt? Naná, hogy mindenki. :) Kíváncsiak vagytok arra, én miket találok jónak ebben az évszakban? Miket várok, miket szeretek?

Engem érdekel a ti véleményetek, a kérdéseket alább találjátok, válaszoljátok meg nekem, olvassátok el az én válaszaimat. :)





1. Mit szeretsz a legjobban az őszben? És ha nem szeretem az őszt? Oké, vicc volt, a sulikezdésen kívül mindent szeretek benne. Ilyenkor még Pesten is szépek a fák, kellemes a szellő, van kis eső, kis napsütés, még nem lovallta bele senki magát az iskolai életbe, a tanulásba. Az őszt amolyan lomhán és lassan kullogó, mégis friss nénikeként képzelem el. Oké, szar hasonlat, de tényleg így van.  



2. Mely könyvek emlékeztetnek a polcodon arra, hogy ismét iskolába jász, vagy a megboldogult iskolás napjaidra? Természetesen a tankönyvek meg a csomó, tanuláshoz kapott lexikon, ismeretterjesztő könyv, életrajzi gyűjtemény, szótár, idegen nyelvű könyvek stb… Sajnos.



3. Mondj egy könyvet a polcodról, amelynek a borítója az ősszel kapcsolatos! James Dashner: Tűzpróba, mivel narancssárga a borítója, és én imádom a narancssárgát! :)



4. Melyik a kedvenc horror/thriller/Halloween történeted? Ömm… egyik sem? Nem igazán olvasok hasonlókat, bocsi. Viszont nagyon kedvelem Poe novelláit, ha azok horrornak számítanak.



5. Melyik a kedvenc horrorfilmed? Nem igazán nézek horrorfilmet, mert megijedek és nem jövök elő a szobából napokig. Az első, amit láttam, az a Fekete ruhás nő, amit még a barátnőmmel néztünk meg Daniel Radcliff miatt (♥) és nekem elég is volt. Annál ijesztőbb filmtől kíméljetek!



6. Mely könyv megjelenését várod a legjobban idén ősszel? James Dashner: Halálparancs. Eddig szerettem, imádtam a könyveit, főleg a csodálatos magyar borítókat. Ennek láttátok a borítóját?? Komolyan, el sem kell olvasnom, már a külseje alapján imádom, beleszerettem! ♥



7. Mutasd meg a könyvet, amelyet a leginkább el szeretnél olvasni ősszel! Először is a Halálkúrát, ami az Útvesztő trilógia harmadik része. Aztán majd meglátjuk, mit hoz a sors:)




8. Melyik (könyv alapján készített) film megjelenésére vársz a leginkább idén ősszel?Először azt hittem, hogy egy filmadaptációt sem várok, aztán rájöttem, hogy novemberben a szülinapom környékén jön ki a Mockingjay (Kiválasztott) második része!! Minden évben a mozizást kaptam szülinapomra, mert élek-halok az Éhezők viadala trilógiáért, mind a fimért, mind a könyvért! Ezen kívül várom még a Tűzpróbát is, ami juhú, mindjárt itt is van! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése