Rendszeres olvasók

2015. szeptember 1., kedd

Könyves szokásaim :)

Sziasztok Bogárkáim! :)

Nem igazán bírtam várni a következő bejegyzéssel hétvégéig. Mivel most kezdődött a suli, és ez egy laza hét (elvileg), gondoltam belehúzok, hátha később nem lesz időm.
Mivel rengeteg könyvet olvasok, ám a véleményemet kifejteni nehezebb, mint olvasni, ezért még mindig nem kritikával készültem, hanem egy kis ismertetővel magamról. :) 
Az előző poszt egy TAG volt, ami mindenféléről szólt, ezt viszont csakis a könyveknek szentelem. 
Ugye nektek is vannak könyves szokásaitok? Hát persze... Furák? Esetlenek? Szégyellitek őket? Viccesek, vagy teljesen szokványosak? Én leírom nektek az enyémeket.
Nem túl különlegesek, de az enyémek, és annyira berögzültek, hogy észre sem veszem őket, ezért nagyon oda kellett figyelnem az olvasás közben.
Azért merem ezeket szokásnak nevezni, mert megkérdeztem pár olvasó embert, történetesen aput és az egyik osztálytársamat, hogy ők csinálnak-e ilyeneket, és nem. :) Úgyhogy, juhú, levédetem az összes szokásomat.
Nem döntöttem el előre, hogy hány pontból álljon a lista, ezek csak úgy spontán jöttek. :) 
Hajrá!

  1. Ha belekezdek egy könyvbe, és a nagy részét már elolvastam, akkor az életem árán is befejezem!
  2. Ha ma befejeztem egy könyvet, akkor nem kezdek bele másikba, hanem adózom az emlékének
  3. Ha megkapok egy könyvet, nem esek neki azonnal, hanem várok egy kicsit.
  4. Meg szoktam szagolni a könyveket. (szaglásztatok már frissen nyomtatott lapokat, vagy éreztetek régi könyv szagot?)
  5. Másodszor elolvasom a hátlapot
  6. Harmadszor a kihajtható füleket, ha vannak
  7. Levehető borító nélkül olvasok, ha van a könyvnek
  8. El szoktam olvasni a köszönetnyilvánítást is
  9. Ha befejeztem egy könyvet, kell egy kis idő, míg megemésztem, aztán elmélkedek rajta, vagy rohanok elmesélni valakinek
  10. Tudok olvasni zene, tévé és beszéd mellett... sokat gyakoroltam, bár nem a legjobb
  11. Néha könnyebben és gyorsabban haladok, ha tanóra alatt olvasok (de sosem szoktam ;) )
  12. Mindig van nálam könyv, akkor is, ha tudom, aznap nem fogok olvasni
  13. Ideális olvasási sorrend, ha sok könyvem van: Kölcsönkapott-> Könyvtári-> Saját
  14. Mindig azt a könyvet olvasom el, amelyiket hamarabb megkaptam (ilyenkor az olvasási sorrend nem érvényes)
  15. Imádom a lapokat simizni és végighúzni a sorokon az ujjam
  16. Megszállottan vigyázok az összes könyvemre
  17. Eddig csak két embernek adtam kölcsön, az unokatesómnak és az osztálytársamnak, akit a poszt elején említettem
  18. Amúgy meg utálok kölcsönadni könyveket, már a gondolattól is rosszul vagyok... nőt és könyvet soha nem adunk kölcsön :P
Hirtelen ennyi jutott eszembe, a többsége teljesen normális. :) Imádom a könyveket, ha valami különösen kedves szerzeményem van, akkor azzal alszom. :)
Remélem kicsit többet megtudtatok rólam és a könyvekkel való kapcsolatomról :)
Csók♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése