Rendszeres olvasók

2016. május 29., vasárnap

Képes bejegyzés

Drága Bogárkáim!!

Ezer és egy bocsánat, amiért nagyon elhanyagolom a blogot. Szerintem nem kell ragozni, aki még tanul, tudja miről van szó így év végén. 
Szerettem volna ebben a hónapban még minimum egy bejegyzést hozni, mert nagyon el vagyok maradva. A könyvek, amiket elolvastam az utóbbi időben, mind említésre kerültek, de olyan sokára volt időm írni róluk, hogy nagyon összecsapottak lettek a bejegyzések. Sajnálom. Jelenleg is olvasok én, lassacskán, de haladok.
Most viszont az önsajnálat helyett egy olyan posztot hoztam, ami sok-sok képből áll. A tavasz elmúlt, az olvasásra szánt idő a felére csökkent, a szép és kevésbé szép idő ellenére nem könyvet bújtunk, hanem tanultunk. (legalábbis én) Viszont a tavasz rengeteg inspirációt tartogat nekünk :) Lássuk azokat a képeket!!

Olvasnivaló=Tanulás

...amikor rossz időben (is) olvasol

Breakfast+reading=paradise

...amikor jó időben (is) olvasol

Utazáshoz unaloműzés :)

A tökéletes könyvespolc *.*

Mindenhonnan könyvek bukkannak elő
Tavasz=szabadban olvasás
képek forrása: pinterest, we heart it

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése