Rendszeres olvasók

2016. január 30., szombat

Havi összegzés:Január



Sziasztok Bogárkáim! :)

Úgy gondoltam, indítok egy új sorozatot a blogomon, ahol az ebben a hónapban olvasott könyveimet említem meg.
            A január egy hosszú hónap volt számomra. Igaz, hogy az elejéből pár nap még a téli szünethez tartozik, a végén egy hétig pedig beteg voltam, ám a köztes időszak magolásokkal, tanulással és rohangászással telt. Az elolvasni listámon rengeteg könyv van, több mint száz, ezért úgy éreztem, haladnom kéne velük. Aztán észrevettem, hogy az iskola idejében alig van időm olvasni, szünetekben, órákon, és ha hazaérek is fáradt vagyok. Ennek ellenére, amikor leültem megírni ezt a bejegyzést, észrevettem, hogy heti egy könyvet sikerült kivégeznem, sőt, egy kicsikét többet is.

Időrendi sorrendben a könyvek, amiket elolvastam:

Rebecca Donovan: Boldogító lélegzet (Csak lélegezz! 3.)
Zsuffa tünde: Paprika rummal

A legtöbbről várhatóan alkotok majd bejegyzést is. Sokkal könnyebb magamnak, ha itt is vezetem, hogy miket olvastam el az évben, hiszen az év végére, bár messze van még, rengeteg könyvet el szeretnék olvasni.
Azt a következtetést vonom le magamból és a könyveimből, hogy a sok komoly hangvételű, nem YA mű után a legpopulárisabbat választottam ki elolvasásra, és ott tartok, hogy az egész Luxen sorozatot beszereztem már, annyira tetszik ♥ Egy kicsit áttértem a komolyabb vonalra, a tavalyi év végét is pár történelmi regénnyel zártam, de azért a jóból is megárt a sok. Éppen ezért folytattam az Obszidiánnal, meg a kis e-bookomra is feltöltöttem pár érdekes ifjúsági regényt, úgyhogy szeretném a könnyedebb műfajokkal folytatni.
            Remélem ez a bejegyzés is tetszett, még a közeljövőben jövök az Obszidián kritikájával, és a többi elmaradott értékelést is igyekszem feltölteni.

Csók♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése