Rendszeres olvasók

2016. január 25., hétfő

Sorry...:(

Bogárkáim!

Az a helyzet, hogy az utóbbi két hétben nagyon el voltam havazva, így azonnal meg is szegtem az újvéi fogadalmamat, miszerint hetente két bejegyzés lesz. A félévi hajrá engem is elért, gőzerővel tanultam, hogy még az utolsó pillanatokban is tudjak javítani valamicskét az átlagomon (ami hála az Istennek, jóval 4 egész fölött van). Ennek hatására alig volt időm olvasni, hát még bejegyzéseket gyártani, szerkeszteni. 
Így hát elnézést kérek mindenkitől, ami miatt rövidebb ideig szüneteltem, remélem nem lesz többször hasonló eset a blog életében. Ami viszont fontos, hogy aligha tudom megvalósítani a heti kettő posztot, ezért azok rendszertelenül, egy-egy könyv befejeztével (ma), vagy ahogyan időm engedi, felkerülnek. 
Találkozunk a legközelebbi bejegyzésben, amit remélhetőleg még ma fölteszek :D
Csókolok mindenkit (ja, és a jó bizonyítványokhoz is gratulálok)♥




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése