Rendszeres olvasók

2016. március 9., szerda

Spring Book TAG - Tavaszi könyves kérdések



Halihó, Bogárkák!
A mai napon teljességgel meg voltam elégedve a tavasszal, talán ezért sem akaródzott a holokausztról szóló, friss szerzeményemet olvasni, helyette inkább a Ropi naplóját bújtam, de ez mellékes. :) 
Igaz, hogy egy icike-picikét fúj még a szél, de oda se neki, jön a hosszú hétvége, kirándulgatni, na meg persze olvasni kell majd. :)
Fogadjátok tehát szeretettel a tavaszias, képekkel teli posztot.

1.      Milyen a tavasz ott, ahol élsz? 

Budapesten? Imádom a tavaszt, amikor a szél kicsikét fúj, de már lehet napoztatni az arcomat. Szóval naposnak kéne lennie, de volt már, hogy hó esett (emlékszünk, hónyuszi húsvétkor, meg hasonlók), esett az eső stb. Igazából én már nem is tudok konkrétumot mondani, szeretem a napsütést, de ilyenkor van a legtöbb tanulnivaló.


2.      Melyik könyvet várod legjobban idén tavasszal?
Ransom Riggs: Lelkek könyvtára. Ahogy elő lehetett rendelni, én már megtettem, pedig a megjelenésig van még hátra egy kis idő.


3.      Mutass egy olyan könyvborítót, ami a tavaszra emlékeztet:
Nicholas Barreau összes könyvének borítója. Nem kell túlragozni, cukik. Még a borús háttér is jellemzi a tavaszt.


4.      Hol fogsz olvasni idén tavasszal?

Valószínűleg lopott pillanatokban, ugyanis tele vagyok tanulnivalóval, szerintem nem is kell erről hosszabban nyilatkoznom. Azonban elhatároztam, hogy igyekszem majd minél többet a szabadban olvasni, vagy egy barátságos kis helyre beülve.


5.      Mutass egy borítót, amin rajta van a nap:
Borító mániás vagyok, de ilyenkor persze cserben hagy az emlékezetem! Végső megoldásként, Rebecca Donovan Boldogító lélegzetét mutatom. Van ott az a nagy fényesség, látod?


6.      Kedvenc tavaszi olvasmányod?
Hát, per pillanat nem a kedvencem, de tuti a tankönyveim azok, amiket a legtöbbször kezembe veszek ilyenkor. :D Nincs kifejezetten olyan könyv, amit csak egy adott évszakban olvasnék. Az biztos, hogy ilyenkor több nyálas, romantikus regény csúszik be, de hát na. :)


7.      Keress egy borítót, amin sok szín van:
Nem szeretem az olyan borítókat, amik úgy néznek ki, mintha egy csillámpóni lehányta volna őket… Ettől függetlenül Melissa Landers, Elidegenítve című könyvét hoztam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése