Rendszeres olvasók

2015. december 14., hétfő

Chocolate TAG



Sziasztok Bogárkák! :)
            Igaz, hogy a Mikulás már messze jár, de rengeteg csokit hagyott maga után, így szerintem ez a TAG éppen időszerű.
            Ki ne imádná a csokit? Oké, én nem vagyok annyira édesszájú, inkább a gyümölcs vagy valami sós rágcsa, de csokit mindenki szeret enni. Na, akkor, adott egy könymoly, aki él-hal a könyvekért, ezzel együtt viszont csokoholista. Mi számukra a legjobb két legjobb dolog? Ha csokiról olvasnak, vagy ha csokihoz hasonlíthatják kedvenc könyveiket. Csemegézzünk együtt ezekből az édes falatokból!

Tejcsokoládé – egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni
Jennifer L. Armentrout könyveit. A környezetemben kevesen olvasták, a világ azonban tócsává olvad a szavai után, úgyhogy hajrá, nemsokára jövök és csatlakozok a rajongók társaságához.

Étcsokoládé – egy sötét témájú könyv:
A TABU könyvek mindegyike. Olyan témákat dolgoz fel ez a sorozat, melyek érintik a mai fiatalokat. Erőszak, öngyilkosság, hasonlók… Imádom az ehhez fogható könyveket, mindig elgondolkozom rajtuk és kiszabadulok a disztópiák és romantikus regények nyújtotta tökéletességből.

Fehér csokoládé – egy vidám könyv:
Összességében szerintem minden könyvben van valamennyi vidámság, ám én a Szent Johanna Gimi óta nem tudtam önfeledten röhögni egy könyvön.

Csokoládé, aminek karamell van a közepén – egy könyv, ami ellágyított:
Oké, a Zsír című könyv talán nem az ellágyításra született, én mégis annyiszor megölelgettem volna a főszereplőt, aki túlsúllyal küszködött és csúfolták. Ő mégis úgy állt ki az élete mellett, mint senki más. Gratulálok neki!

Snickers – egy könyv, amiért megőrülsz:
A TOP3 könyvem mindegyike, de akkor kiemelem közülük a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekeit Ransom Riggstől. A suliban is imádják, ezért egymást húzzuk, hogy mikor lesz folytatás, mikor lesz film és hasonlók.

Ostyamentes Kit Kat – egy könyv, ami meglepett téged:
Sherry Gammon Port Fare trilógiája. Annyira másra számítottam, hogy el sem tudom mondani, utána viszont megszerettem és rajongva lapozgattam újra meg újra a könyvet.

Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral – egy könyv, amit bármikor újraolvasol:
Forró csokit de innék most. Egy jó kis Booker Gatto félét (Port Fare trilógia) Szintén a TOP3-ból bármelyik, de azok közül is Laini Taylor Füst és csont leányát. Egyszerűen imádtam, még a német vizsgámon is abból tartottam kiselőadást.

Bonbon – egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet:
Egy különc srác feljegyzései Stephen Chobskytól. Van benne egy pici romantika, múlt és jelen, saját gondolatok, fordulatok, izgalom, fiatals



ág, és tényleg minden. Imádtam az egészet, mindenki imádja, az egész világ!

Ennyi lettem volna mára, remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, nemsokára jelentkezem. :)
            Csókollak titeket ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése