Rendszeres olvasók

2015. december 23., szerda

Ünnepi TAG



Na, halihó Bogárkák! :)
Mindjárt itt vannak az ünnepek, úgyhogy Áldott Karácsonyt és Újévet mindenkinek! ♥
Ezen apró tényekre alapozva gondoltam, megcsinálom ezt az ünnepi bejegyzést, ami elég sok, kérdésből áll, ezért neki is esek.


1.Melyik a kedvenc karácsonyi filmed?
Nagyon kínos, de nem vagyok a topon filmek terén. A kemény magot már láttam, a kedvenc filmjeimet és a nagyon ajánlottakat ismerem. Nem csak ezért, de nincsenek kedvenc karácsonyi filmjeim. Sőt, semmilyen kategorizált kedvencem nincsen.
Viszont meg kell hagyni, nincsen karácsony néhány film nélkül. Itt jön a Reszkessetek betörők, Grincs, Ni csak ki beszél, Télapu és társaik. Minden karácsonykor jó együtt nézni őket, de az év más szakában nagyon nem viccesek.
Plusz az összes mesének imádom a karácsonyi különkiadását. IMÁDOM!!!

2. Volt már részed igazi fehér karácsonyban?
Persze, tudjátok én már éltem akkor, amikor rendes, derékig érő hó volt.Ha megtaláltam volna a képet, betettem volna ide nektek, amin az unokatesómmal óriási nagy hóembert építünk.

3. Általában hol töltöd az ünnepeket?
Először szűk családi körben. (anyu, apu, kistesó) Aztán általában minden családtagot meglátogatunk. Egyszóval én mindenhol karácsonyozok egy picit. :)

4. Melyik a kedvenc karácsonyi dalod?
Budapesten már október végén karácsonyi dalok szólnak a plázában, úgyhogy mire szezonja lenne, már befogom a fülemet.
Amúgy pedig a Pentatonix összes karácsonyi dalfeldolgozása nagyon-nagyon jó. ♥ Karácsony tájékán pedig Michael Bublé sem hiányozhat a lejátszási listámról.

5. Szenteste szoktad kinyitni az ajándékokat?
Nem, én húsvétig várok a bontogatással. Igen, szenteste. :)

6. Tudod a Mikulás rénszarvasainak a nevét?
Álmos, Előd, Ond, Kond, Tas, Huba és Töhötöm. Ja nem?
Viszont, viccet félretéve, a tesómnak van egy Rudolf nevű plüss rénszarvasa.

7. Melyik karácsonyi hagyományt várod a legjobban?
Nálunk még volt és van Pásztorjáték illetve kántálás a nagyszüleimnél, amikor énekelünk a családdal általában a dédim házánál, aki aztán beenged minket és ott bulizunk nála. :) Azt nagyon szeretem.

8. Igazi vagy műfenyőt állítasz?
Sajnos a belvárosi lakásban nem a legmegfelelőbb az élő fenyő, ezért mű.

9. Melyik a kedvenc karácsonyi ételed?
            Nincs külön kedvencem. Pedig én aztán nagyevő vagyok, de ez valahogy kimaradt.

10. Légy őszinte: mit szeretsz jobban adni vagy kapni?
Szerintem erre nincsen jó válasz, én mind a kettőt szeretek. Örülök, ha valaki örül az ajándékomnak, de én is örülök az enyémeknek.

11. Melyik a legjobb karácsonyi ajándék, amit valaha is kaptál?
Erre sem tudom a megoldást. Mindig pont azt kapom, amire szükségem van, ezért abban a pillanatban mindig annak örülök a legjobban.

12. Melyik az a hely, ahová egyszer majd karácsonykor el szeretnél menni?
Valamelyik nagy külföldi adventi vásár. Tudom, hogy az nem karácsony, de én elképzelhetetlennek tartom, hogy az ünnepeket ne a családommal töltsem.
Ha nagyon mindenképpen választani kéne, akkor egy hely, ahol nagyon karácsony feeling van, magyarul sok-sok hó, fényfüzérek, csillagos ég, csípős hideg és forralt bor illat. :)

13. Jól vagy gyatrán csomagolsz? 
Ömm… :) Elég bénán csomagolok, de ha hagynak rá időt, akkor szépen is meg tudom csinálni.

14. Melyik a legemlékezetesebb karácsonyi pillanatod?
Hirtelen rengeteg ugrott be, és nem tudok ezek közül választani. Talán az, amikor éjjel ötpercenként kimentem megnézni, égnek-e már a fények, jött már a Jézuska? Az a pillanat, amikor megláttam, de nem mertem felkelteni a szüleimet az nagyon bennem maradt.
Vagy, amikor nagyiéknál nem lehetett bemenni a szobába, mert az Angyalok bent voltak és díszítették a fát, aztán egyszerre csődült be a család és lepődött meg.

15. Honnan tudtad meg az igazat a Mikulásról/Jézuskáról/Angyalkákról?
Igazat? Hiszen ők hozzák az ajándékot, nem? ;)
Véletlenül sem az unokatesóm árulta el, összetörve ezzel kicsike szívemet.

16. Szoktál karácsonyi fogadalmat tenni? Ha igen, akkor be is tartod?
Általában újévi fogadalmat tesznek az emberek, de én nem szoktam, ebből kifolyólag be sem tartom.

17. Mi teszi számodra különlegessé az ünnepeket?
            Közhelyes, de tényleg az, hogy együtt vagyunk. Mondjuk, igazán jöhetne már egy fehér karácsony, mint réges rég, de nekem nem kell sok dolog ahhoz, hogy boldog legyek. :)


Még egyszer, mindenki pihenje ki magát, egyen sokat, szurkoljon a hóesésnek és örüljön az ajándékoknak! :)
Csókollak titeket ♥ <-- ez egy ilyen karácsonyi puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése